One more step

Please complete the security check to access a1b2cd.club

Why do I have to complete a CAPTCHA?

Completing the CAPTCHA proves you are a human and gives you temporary access to the web property.

What can I do to prevent this in the future?

If you are on a personal connection, like at home, you can run an anti-virus scan on your device to make sure it is not infected with malware.

If you are at an office or shared network, you can ask the network administrator to run a scan across the network looking for misconfigured or infected devices.

Vicerrectorado de Investigación UNT - Vicerrectorado de Investigación UNT

UNIVERSIDAD NACIONAL DE TRUJILLO

VICERRECTORADO DE INVESTIGACIÓN VISITA LABORATORIOS DE LA UNT

visita del vicerrector de investigacion a los laboratorios

El Vicerrectorado de Investigación de la UNT, Dr. Weyder Portocarrero Cárdenas inició una serie de visitas a los laboratorios de las diversas Facultades, ubicados en la Ciudad Universitaria.

En la vista el Vicerrector de Investigación, Dr. Weyder Portocarrero junto al profesor MSc. Segundo Jáuregui Rosas, docente con maestría en Física- Universidad de Puerto Rico y quien viene impulsando la sección Nanociencia y Nanotecnología en la UNT.

Trujillo, martes 28 de abril del 2015

VICERRECTORADO DE INVESTIGACIÓN